مسعود تجریشی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پایان جلسهای که عصر دیروز برگزار شد، اعلام کرد: فعالیت این دانشگاه بهصورت حضوری ادامه خواهد داشت و برنامهای برای تغییر این روند وجود ندارد.تجریشی پیشتر در حاشیه گفتوگو با جمعی از دانشجویان معترض گفته بود که جلسهای مهم با حضور روسای دانشگاهها، مسئولان وزارت علوم و نمایندگان برخی نهادها برگزار میشود.
براساس این گزارش، جلسه عصر روز گذشته، با هدف بررسی وضعیت دانشگاهها، تحولات اخیر فضای دانشگاهی و هماهنگی میان نهادهای مرتبط تشکیل شد تا درباره روند پیشرو و تصمیمگیریهای لازم بحث و تبادل نظر صورت گیرد.




نظر شما